طنز مدیریتی

طنزی کوتاه به همراه نکته ای مدیریتی

طنزی کوتاه به همراه نکته ای مدیریتی

داستان طنز کوتاه و نکته ی مدیریتی زیر، عاملی را متذکر میشود که بیشتر سازمان ها و مجموعه ها درگیر آن هستند.
پس از خواندن داستان حتما نکته ی کوتاه آن را مطالعه فرمایید!

سه تا پسر درباره پدرهایشان لاف می زدند؛
اولی گفت:«پـدر من سـریعترین دونـده است. اون می تونه یک تیر رو با تیرکمون پرتاب کنه و بعـد از شـروع به دویدن، از تیر جلوبزنه»
دومی گفت: «تو به این میگی سرعت؟؟؟ پدر من شکارچیه. اون شلیک میکنه و زودتر از گلوله به شکار میرسه»
سومی سـرشو تکون داد و گفت: «شـما دو تا هیچی راجع به سریع بودن نمی دونید. پدر من کارمند دولتی است. اون کارشو ساعت 4:30تعطیل میکنه و  3:45 تو خونه است!!!»

وجدان کاری یکی از عوامل مشهود و ریزی است که چنانچه از طرف کارکنان رعایت شود، منجر به بهبود عملکرد و نتیجه گیری مطلوب و اگر مورد غفلت قرار گرفته و مورد اهمیت نباشد، باعث افت بهره وری و همچنین به بار آمدن نتایج و اثرات منفی زیادی در مجموعه خواهد شد.
وجدان کاری به معنی احساس تعهد کردن در برابر کار محوله بخش مهم استخدام در هر سازمانی محسوب می‌شود، چراکه وجود این ویژگی در کارکنان می‌تواند به سوددهی آن سازمان کمک کند.

وجدان‌کاری فرد نشان می‌دهد که آن شخص چقدر به مسئولیت‌های حرفه‌ای خود مانند تعیین هدف، سختکوشی، تکمیل وظیفه، استقلال، اعتماد و همکاری، ارتباط، صداقت، تلاش، وقت‌شناسی، هدایت کار و داوطلب شدن در به نتیجه رساندن کار اهمیت می‌دهد.
کسانی که این صفت حسنه را دارند معمولا این ویژگی ها را در خود دارند: درستکاری، فداکاری، همکاری و کارگروهی، رفتار و سلوک پسندیده، جوابگویی مناسب، احساس مسئولیت داشتن، رفتار یکسان با تمام عوامل، توجه به کیفیت کار و مهمترین عامل که انضباط کاری است.

کلیدواژه
اینجا محل تبلیغات شماست

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ما

Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker