اهداف و خدمات سایت مدیریت اسلامی

پایگاه جامع مدیریت اسلامی، که با هدف ترویج و تعالی مدیریت اسلامی در هر دو عرصه دانش و اقدام مدیریت راه‌اندازی شده است، یک سایت مستقل و بدون جهت‌گیری حزبی و گروهی است که تنها بر اساس آموزه‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی عمل می‌کند.

سایت مدیریت اسلامی با وجود استقلال و عدم وابستگی خود به هیچ ارگان تاکنون موفق شده است خدمات فراوانی را به جامعه علمی و مدیریتی کشور و همه اندیشمندان و علاقه مندان به مدیریت اسلامی تقدیم کند. در این میان می‌توان به تحلیل‌های بروز، عمیق و اختصاصی سایت مدیریت اسلامی از حوادث روز ایران و جهان، آموزش‌های کاربردی مدیریت سازمان‌ها و مدیریت شخصی، مقالات پژوهشی اختصاصی در مرزهای دانش مدیریت اسلامی و … اشاره کرد.

یکی از اصول اداره کنندگان سایت مدیریت اسلامی این بوده است که همیشه تا جای ممکن تمامی خدمات این پایگاه را به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبان قرار دهند. باید گفت در بسیاری از موارد سایت مدیریت اسلامی توانسته است به این اصل مهم  پایبند باشد؛ اما در موارد معدودی هزینه‌های تولید محتوا،‌ خدمات فنی و گرافیکی و … باعث شده است، سایت مدیریت اسلامی برخی از محصولات خود را به فروش رساند. از سوی دیگر در بسیاری از موارد، این محدودیت‌ها در کنار تعهد سایت به حفظ محتوای تولیدی باعث کاهش در میزان تولید محتوای سایت گردیده است.

برای رفع این محدودیت‌ها یک راه آسان، همکاری تمامی علاقمندان به علوم انسانی اسلامی و مدیریت اسلامی است. واضح است که سایت مدیریت اسلامی تنها توسط بخشی از این علاقمندان اداره می‌شود،‌ که بدون حمایت شما در ارائه کامل خدمات خود موفق نخواهند بود.

 

حمایت مالی از سایت مدیریت اسلامی

تومان